Har något gått sönder? Vi hjälper dig!

Ärendets prioritet avgör vilken kontaktväg du ska använda

Akuta händelser

  • Pågående omfattande vattenläckage eller översvämning inomhus.
  • Hissnödläge.
  • Brand eller rökutveckling.
  • Pågående brottslighet / skadegörelse.

Ring 112 omedelbart. Meddela därefter hyresvärden via telefon.

Prioriterade ärenden

  • Pågående mindre vattenläckage eller droppande vattenkranar.
  • Övriga fel som utgör omedelbar fara för liv & hälsa.
  • Fel på lås/tillträdesvägar till delade utrymmen och bostäder.
  • Låsöppningar p.g.a. inlåst/ej medhavd nyckel OBS! Endast person folkbokförd på adressen kommer att behjälpas. Giltig legitimation måste uppvisas. Vi debiterar en avgift, f.n. 395:- kontorstid vardagar, 695:- övrig tid.

Normala fel

Alla fel som inte listas under akute händelser eller prioriterade fel utgör normala ärenden och skall rapporteras via vårt webbformulär. Exempelvis:

  • Vitvaror som slutat fungera normalt, eller helt och hållet.
  • Trasig belysning i gemensamma utrymmen såsom trapphus m.m.
  • Dörrar & portar fastnat / ej låsbara.
  • Problem med ventilation, temperatur, elektricitet, vattenförsörjning o.dyl.
  • Önskemål om halkbekämpning, snöröjning, trädgårdsskötsel m.m.

Kontaktuppgifter

(Används endast i undantagsfall, t.ex. om webbplatsen inte fungerar)

E-postadress: [email protected]

Telefon: 0930-310 55