Har något gått sönder? Vi hjälper dig!
Ärendets prioritet avgör vilken kontaktväg du ska använda
Akuta händelser
- Pågående omfattande vattenläckage eller översvämning inomhus.
- Hissnödläge.
- Brand eller rökutveckling.
- Pågående brottslighet / skadegörelse.
Ring 112 omedelbart. Meddela därefter hyresvärden via telefon.
Prioriterade ärenden
- Pågående mindre vattenläckage eller droppande vattenkranar.
- Övriga fel som utgör omedelbar fara för liv & hälsa.
- Fel på lås/tillträdesvägar till delade utrymmen och bostäder.
- Låsöppningar p.g.a. inlåst/ej medhavd nyckel OBS! Endast person folkbokförd på adressen kommer att behjälpas. Giltig legitimation måste uppvisas. Vi debiterar en avgift, f.n. 395:- kontorstid vardagar, 695:- övrig tid.
Normala fel
Alla fel som inte listas under akute händelser eller prioriterade fel utgör normala ärenden och skall rapporteras via vårt webbformulär. Exempelvis:
- Vitvaror som slutat fungera normalt, eller helt och hållet.
- Trasig belysning i gemensamma utrymmen såsom trapphus m.m.
- Dörrar & portar fastnat / ej låsbara.
- Problem med ventilation, temperatur, elektricitet, vattenförsörjning o.dyl.
- Önskemål om halkbekämpning, snöröjning, trädgårdsskötsel m.m.
Kontaktuppgifter
(Används endast i undantagsfall, t.ex. om webbplatsen inte fungerar)
E-postadress: [email protected]
Telefon: 0930-310 55